Doprava zdarma při objednávce zboží nad 3000,- Kč bez DPH! (Platí pouze pro objednávky do 30 kg)
Neohodnoceno

Spotovačka-bodovací stroj GYS GYSPOT INVERTER EVOLUTION PTI-s7 (3x400V) 6M

Spotovačka - bodovačka GYS GYSPOT INVERTER EVOLUTION PTI-s7 (3x400V) 6M je spotovací stroj pro opravy a vyrovnávání promáčknutých ocelových karoserií. Spotovačka je od firmy GYS.

Skladem do 5-10 dnů
Kód: 020900
Značka: GYS
239 320 Kč 197 785,12 Kč bez DPH
Kategorie: Spotovačky - bodovačky
Záruka: 24 měsíců
Hmotnost: 100 kg
Délka kabeláže pneumatických bodovacích kleští: 6
Délka přívodního kabelu: 8
Délka spotovací pistole: 1,5 (volitelně)
Efektivní svařovací proud: 11500
Hmotnost: 91
Chlazení: VODOU
Jištění: 16 (D)
Maximální síla materiálu pro oboustranné bodovací kleště: 3+3+3
Maximální síla sbodovaného materiálu jednostrannou pistolí: 1,5+3
Napětí naprázdno: 8
Rozměry ( š x d x v ): 65 x 80 x 230
Síla plechu: horní karoserie + podvozek
Síťové napětí: 3x400
Spotovačka-bodovací stroj GYS GYSPOT INVERTER EVOLUTION PTI-s7 (3x400V) 6M
ZDARMAZDARMA

Autokarosářské invertorové víceúčelové bodové svařovací zařízení špičkové úrovně s velkým svařovacím proudem až 14 500 A a se 7 volitelnými režimy. Ideální svařovací zařízení s transformátorovou pistolí / bodovacími kleštěmi pro každou autokarosárnu, která opravuje i karosérie posledních modelů automobilů. Vysoce kvalitní bodové svařování lze provádět i na karosériích z ultra pevných ocelových plechů (např. Mild, HSS/HLE, VHSS/THLE, UHSS/UHLE, ZstE, Usibor, TRIP apod.) s různou tvrdostí, včetně extrémně tvrdých ocelí (Boron). Při konstrukci nejnovějších karosérií používané nové oceli vyžadují odlišné svařovací parametry a samozřejmě také vyšší přítlačnou sílu (až přes 500 daN), vyšší - svařovací proud (zpravidla vyšší než 12 000 A) a vodní chlazení pro spotovací přístroj (spotter) nepředstavují problém ani některé kombinace plechů a rovněž různé povrchové vrstvy plechů.

Kompaktní, velmi lehké transformátorové C-kleště ve standardním vybavení se otevírají až na 70 mm, což zajišťuje nekomplikovaný přístup do všech oblastí svařování, rozevření se ovládá jednoduchým stiskem tlačítka. Automatický systém chlazení, kapalinou chlazený středně frekvenční transformátor je integrovaný do C-kleští, možnost dlouhé činnosti díky efektivnímu chlazení. Všechna relevantní svařovací data mohou být uložena na SD-kartu a v případě potřeby přenesena na PC a zpracována špičková kvalita a nejnovější generace (vyrobeno ve Francii) jednoho z největších výrobců svařovací techniky v Evropě zařízení je doporučováno řada výrobců automobilů.

Výhody:

  • Velký svařovací proud až 14 500 A
  • Digitální zobrazení aktuálního svařovacího proudu
  • Varovný tón při poklesu jmenovitých hodnot
  • Konstantní kontrola svařovacího proudu
  • Nízká spotřeba proudu
  • Vysoký přítlak elektrod: max. 550 daN / 8 bar
  • Kontrola přítlaku elektrod (digitální zobrazení aktuálního přítlaku elektrod)
  • Varovný tón při poklesu přítlaku elektrod
  • Velký přehledný displej
  • Dtabilní teleskopické rameno/výložník s kabelovým suportem
  • Ochrana proti přehřátí
  • Vysoká provozní spolehlivost a dlouhá životnost

 7 volitelných režimů:

  • STANDARD MODE - přístroj určuje svařovací parametry podle síly/tloušťky plechu a druhu plechu
  • MANUAL MODE - obsluha si může zvolit svařovací proud, svařovací čas a přítlak elektrod
  • MULTI MODE - přístroj automaticky vypočítává optimální hodnoty pro zvolené plech, zvolí se tloušťka plechu a druh materiálu
  • GYSSTEEL MODE - měření tvrdosti oceli prováděné pomocí přístroje GYSTEEL Vision lze vložit přímo do menu s cílem určit druh oceli, zařízení pak určí parametry svařování
  • AUTO MODE - automatické rozpoznání druhu plechu, tloušťky plechu, existenci elastického materiálu nebo izolačního materiálu mezi plechy
  • CAR MANUFACTURER MODE - umožňuje vyvolat předem uložené opravárenské manuály/instrukce výrobců vozidel, přístroj pak automaticky nastavuje svařovací parametry
  • ENERGY MODE - umožňuje provedení bodových svárů s předem zvoleným vložením energie, obsluha zadá svařovací proud (A) a energii (kWs), tento režim není určený pro opravy, ale slouží k provádění testů automobilovými výrobci nebo zkušebnami

Video k produktu

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: